Cisco WebSTAR DPX2100 Instrukcja Użytkownika Strona 20

  • Pobierz
  • Dodaj do moich podręczników
  • Drukuj
  • Strona
    / 23
  • Spis treści
  • BOOKMARKI
  • Oceniono. / 5. Na podstawie oceny klientów
Przeglądanie stron 19
Instrukcja Obsługi Modemu Kablowego WebSTAR DPC2100 i EPC2100
20
Sprawdź i popraw
Poniższe wskazówki mogą pomóc w przypadku, gdy modem nie działa lub
nie pracuje tak, jak tego oczekiwałeś. Jeśli potrzebujesz poważniejszej
pomocy skontaktuj się ze swoim operatorem kablowym.
Sprawdź, czy podpięty do modemu zasilacz sieciowy jest prawidłowo
włożony do gniazda sieci elektrycznej.
Sprawdź, czy zasilacz sieciowy modemu nie jest podłączony do gniazda
sieciowego sterowanego włącznikiem. Jeśli tak jest upewnij się, że włącznik
jest w pozycji załączonej.
Sprawdź, czy świecą wskaźniki
Power
i
Cable
na płycie czołowej modemu
kablowego.
Sprawdź, czy wszystkie kable są prawidłowo podłączone i czy użyłeś
właściwych kabli.
Sprawdź, czy Twoje gniazdo kablowe jest aktywne i czy sieć kablowa jest
przystosowana do transmisji dwukierunkowej.
Jeśli używasz karty sieciowej sprawdź, czy protokół TCP/IP jest poprawnie
zainstalowany i skonfigurowany w Twoim komputerze.
Jeśli używasz połączenia z wykorzystaniem portu USB sprawdź, czy
zastosowałeś procedurę
Instalacja sterowników USB
dla Windows
98/98SE/ME/2000 lub XP opisaną wcześniej w tej instrukcji.
Przypomnij sobie czy skontaktowałeś się z operatorem kablowym
i przekazałeś mu numer seryjny i adres MAC swojego modemu kablowego.
Jeśli używasz rozgałęźnika sygnału pozwalającego na podłączenie innych
urządzeń, jak telewizor czy wideo, wypnij go i połącz modem bezpośrednio
do gniazda kablowego. Jeśli modem zacznie pracować poprawnie oznacza
to, że rozgałęźnik sygnału jest uszkodzony i wymaga wymiany na nowy.
Zwróć również uwagę na to, czy na kablu koncentrycznym prawidłowo są
założone złącza typu F (zwarcie, za krótki pin itp.)
Przeglądanie stron 19
1 2 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23

Komentarze do niniejszej Instrukcji

Brak uwag